De directeur van het museum voor hedendaagse kunst

januari 28, 2014

In het ‘Observatorium‘ probeer ik naar de wereld te kijken vanuit het standpunt van een beroep.
Deze keer kijk ik naar de wereld met de ogen van een Directeur van het museum voor hedendaagse kunst.

“Als ik wil voelen
hoe het voelt
om kunstenaar te zijn
neem ik wel eens een leeg blikje Cola
deuk het onder mijn voet
en plaats het verminkte objet trouvé
in de witte ruimte van mijn museum
…”

lees verder op Toofisme.

tumblr_l81tq2faWc1qzaos7o1_400

Joseph Beuys, “Ausfegen (Sweeping Up)” (1972)

Geef een reactie

