Delphine op de uitgeverij

juli 31, 2013

“Ik zal het maar bekennen aan een schraapzuchtige dashondenvoedermarskramer zonder eczeem
Dat ik gisterenochtend ben binnengedrongen in het huis van mijn intimiderende uitgever
En dat ik in zijn voorraadkast drie frangipanes van de Aldi heb opgesmikkeld,
En dat ik daarna aan zijn keukentafel een sonnet over mijn toekomstige hagiograaf heb geschreven,
Maar het was heel slecht, de volta ging compleet de mist in, dus heb ik het sonnet verbrand
In de gootsteen van mijn intimiderende uitgever die onweerlegbaar Harold heet.”

(…)

Lees de avonturen van Delphine Lecompte of fb.

Geef een reactie

