‘I Survived Tristan En Isolde’ – Stef Lernous blogt

juli 29, 2013

lernous_stef_web“‘Twintig Redenen Waarom Het Ensceneren Van Tristan En Isolde Me Bang Maakt’.

De eerste repetitie met de solisten gaat van start ergens half augustus, maar ondertussen is er al meer dan een jaar werk aan voorafgegaan. Ook dat proces zal ik de komende posts proberen te schetsen. En natuurlijk zal ik ongegeneerd met jullie alles delen wat ik de komende maanden op m’n pad tegenkom. Dat zal niet allemaal leuk zijn. Geen facebook-gedoe met veel ge-like telkens iemand een foto van een poesje post. Dat niet.

Wat inkijk in het proces dat wel. Wat foto’s, misschien een occasionele schets of filmpje. En breed. Niet alleen Tristan en Isolde, maar wat ik op de weg ernaartoe tegenkom. Want ook dàt maakt Tristan.

O ja. De blog heet ‘Surviving Wagner’ omdat ik op het eind van het proces T-shirts wil voor de crew en mezelf wil waarop staat: ‘I Survived Tristan En Isolde’. Het resultaat zal bepalen of we die ook aan het publiek uitdelen.”

Volg de afdaling naar de Wagner-hel van Abattoir Fermé boegbeeld Stef Lernous: survivingwagner.tumblr.com/

Geef een reactie

