Delphine Lecompte biedt zonder gêne gedichten aan op fb

juli 22, 2013

Delphine lecompte“Ik eet drieënhalf marsepeinen berenjachttaferelen
Op de schoot van een draaglijk calvinistische havenmeester
Na de schaamteloze berenjachttaferelenverorbering werpt hij mij aseksueel op zijn tapijt
En zegt: ‘Ik moet mijn moeder bezoeken. Iedere zondag lees ik
Haar hetzelfde artikel voor over de flatulentie van de eerste hond in de ruimte.’

‘Is je moeder ook winderig?’ vraag ik nog
Maar de calvinistische havenmeester heeft zich al uit de voeten gemaakt
Op zijn tapijt plan ik mijn juni van 2015 zonder voorbehoud
Want een bebaarde waarzegster heeft voorspeld
Dat ik pas in 2051 zal stikken in een smaakvolle hagedisbroche.

(…)

Lees verder op de facebookpagina van Delphine Lecompte die sinds enkele zomerdagen zomaar plop gedichten de wijde wereld instuurt.

Geef een reactie

