JL Godard – reclamespotje voor aftershave 1971

juli 18, 2013

Overtuigd Marxist zijn en een spotje voor aftershave draaien in opdracht van het groot Kapitaal, alleen JLG komt er mee weg. Het spotje: hij wil absoluut het nieuws horen over Palestina, zij (Juliet Berto) heeft een hekel aan de herrie van de radio… tot ze Schick ruikt… of hoe JLG de maatschappijkritiek de reclame binnensmokkelt.

Op de website van het MOMA is een reeks gestart over de betekenis en de impact van Godards A bout de souffle (Breathless) op de Europese en Amerikaanse cinema.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: