Julian Barnes – The Sense of an Ending: niet geschikt als e-book

november 28, 2011

Fabian Stolk op zijn blog In den vroolijken hermeneut:

“De laatste tijd pieker ik over de aanschaf van een e-reader (zullen we daar eens een lekker purisme voor verzinnen?) omdat het me wel handig lijk om een boel teksten, prim- en secundair, bij elkaar te hebben in zo’n klein apparaatje. En dat je op vakantie niet meer hoeft te dubben over wat je wel en wat je niet meeneemt. Maar toen ik onlangs, aangemoedigd door het onderwerp van de eerstkomende leesclubbijeenkomst, Julian Barnes’ The Sense of an Ending van onder een stapel tijdens de jongste zomervakantie aangeschafte boeken trok, knetterde het van mijn netvlies naar mijn brein: Zoiets gaat ze nooit en te nimmer lukken met een digitaal boek!”

Fabian Stolk legt uit waarom.

Suzanne Dean, Creative Director bij Vintage Publishing, vertelt hoe de cover van Julian Barnes’ The Sense of an Ending tot stand kwam:

Geef een reactie

