Achille twittert

november 12, 2011

“Dinsdag heb ik in een opwelling een Twitter-account aangemaakt. In de eerste plaats om uit te zoeken of dit kanaal me goede diensten kan bewijzen.
.
De bedoeling is om van elk gelezen boek mijn eerste indrukken meteen na lectuur vast te leggen. Van élk gelezen boek, zeg ik: veel boeken die ik lees, krijgen immers nooit een recensie, zeker niet nu ik van plan ben wat minder manisch te gaan publiceren. Het leek me fijn om ook met die boeken iets te doen.”

meer op Achille van den Branden.

Geef een reactie

