De Keersmaeker – Beyoncé – Sanctorum – Kroy

oktober 25, 2011

Wendy Kroy schrijft op haar blog:

“Tijdens het weekend liet ik me verleiden om via facebook te reageren op deze post van Jan Pollet. Die entry verwees dan weer naar een bericht op de site Alphavillle waar een bijdrage te lezen is van Johan Sanctorum, die de tekst ook publiceerde op zijn eigen weblog ‘Visionair België’. (Héhé!).

Enfin, omdat ik het niet echt eens was met wat Sanctorum schrijft, werd me de bal teruggekaatst, zodat ik wel verplicht was om een gefundeerd antwoord te formuleren. Het werd uiteindelijk een tekst van 4 pagina’s, dus het is voor de liefhebbers.”

Wees een liefhebber. Lees de interessante uiteenzetting op Wendykroy’s blog.

Geef een reactie

