Adolescentie en platteland

oktober 24, 2011

‘Heb jij wel eens een meisje van de onderkant gezien?’
‘Mijn achternichtje,’ antwoordt Maarten.
‘Hoe was dat dan?’ vraag ik.
‘Ik krijg misschien een brommer.’
‘Hoe was dat dan?’ dring ik aan.
‘Gewoon, wel normaal denk ik. Het was in het kleedhokje bij het zwembad.’ (…)

Anne Marijn Voorhorst (1992) van de Rietveld Academie haalt een herinnering op aan de adolescententijd op Tirade (een generatie Y- ervaring die trouwens verdacht veel lijkt op de adolescententijd van de babyboomgeneratie)

Geef een reactie

