Op het tuinfeest van uitgeverij Prometheus

september 28, 2011

“Het societyleven brengt de mens op gekke plekken en leidt zo nu en dan tot interessante ontmoetingen. Zo maakte ik laatst op het tuinfeest van uitgeverij Prometheus kennis met een aardige, intelligente jongeman. Goed, of hij aardig was kan ik niet helemaal beoordelen wegens mijn overdadige rosé-inname. Maar hij had in ieder geval een lijf dat niet zou misstaan op mijn onderlaken. En trouwens ook niet op mijn keukentafel. De volgende ochtend bij het ontbijt zocht ik hem op in de catalogus van Prometheus.” >> lees de bevindingen van Fanny van de Reijt over Lars Anderson op Propria Cures.

Geef een reactie

