Post-ironica Duchka Walraet

augustus 10, 2011

“Ik heet Duchka Marie Nausikäa Walraet. Mijn ouders zijn rare snuiters, ziet u. Ik ben een 26-jarige post-ironica. U kent mij wellicht van mijn kleine gestalte, mijn etnische ambiguïteit en mijn brutale mond. Maar dat is weer het beste bewijs dat u mij eigenlijk helemaal niet kent.”

Duchka Walraet schrijft autobiografische verhaaltjes. Maar indien u zich in een verhaaltje mocht herkennen, gaat het allicht over iemand anders; iemand noemenswaardiger.”

Ze hebben wel iets, die relationele zieleroerselen van ironica-melancholica-sarcastica Duchka op Carrément méchante, jamais contente!.

4 Responses to “Post-ironica Duchka Walraet”

  1. Van Voor Says:

    Het zou mij bijzonder goed uitkomen mochten Duchka Walraet en co blijk geven van enig spoor van talent en niet veroordeeld blijven tot het klakkeloos kopiëren en parodiêren van andermans uitspraken.

  2. Van Voor Says:

    Nee, serieus, het is uiterst bedroevend gesteld met het intellectuele niveau van Duchka Walraets schrijverlarij als je je al moet verlagen tot een vorm van plagiaat om ook eens in de pers te komen.

  3. jjpollet Says:

    kun je dat ook wat concreter maken, dat plagiaat-issue?

  4. Duchka Says:

    Nou ben ik toch ook benieuwd!


Geef een reactie

