Portretfoto + mini-interview Peter Buwalda

augustus 3, 2011

“Ik was laatst in een bibliotheek, er zat een sympathieke groep toehoorders, ik kreeg er een onderons-gevoel van, dus ik besloot om eens flink uit te pakken over dat nieuwe boek. De volgende dag stond er een tamelijk gedetailleerde synopsis op een of andere website. Echt leuk vond ik het niet. Sindsdien houd ik er liever mijn mond over…’

Stephan Raaijmakers nam een foto van Peter Buwalda en stelde hem een vraag of twee. Goed idee van literair tijdschrift De Gids.

Geef een reactie

